کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین هدفون های ورزشی

پس از در نظر گرفتن 145 هدفون ورزشی و تست 82 تا از بهترین و جدیدترین گزینه ها، متخصصان ما به این توافق نظر رسیده اند که Sony MDR-AS800AP بهترین هدفون های ورزشی سیم دار برای بیشتر افراد هستند. این هدفون مقاوم به عرق راحتتر از سایر رقبا در گوش جای می گیرد و از قدرت صدای بیشتری نیز برخوردار است. همچنین طراحی آن برای تمرکز و رهایی از سر و صدا در محیط های پر سر و صدا و شلوغی مانند باشگاه ها بسیار مناسب است.

چه کسانی این هدفون را باید بخرند


به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ هدفون های ورزشی برای افرادی مناسب است که می خواهند در حین کار به موزیک یا هر فایل صوتی دیگری گوش دهند. آنچه این هدفون را از سایر هدفون های معمولی دیگر متمایز می کند توانایی آن در ماندن در گوش در حین حرکت است، همچنین وجود عرق یا باران نیز نمی تواند باعث لغزش هدفون از گوش شود. از همه مهم تر اینکه بر خلاف بسیاری از هدفون های ورزشی و اسپورت غیر ضد آب که با خیس شدن می سوزند و حتی گارانتی نیز آن ها را متقبل نمی شود، این هدفون در مقابل خیسی مقاوم است و این مشکلات را به دنبال نخواهد داشت.

اما افراد با موقعیت های کاری مختلف سبک های هدفون متفاوتی را ترجیح می دهند، اما در این متن، هشت زیر مجموعه مجزا را برایتان پیشنهاد کرده ایم که بر اساس آن ها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید، تعدادی از این توصیه ها عبارتند از هدفون های اقتصادی، مقاوم و حتی هدفون های مخصوص شنا. اگر ترجیح می دهید هدفونتان بی سیم باسد، بهترین هدفون های ورزشی بی سیم را نیز به شما معرفی می کنیم.



چگونه آن را تست کردیم

به این منظور فهرستی از مهم ترین معیار های هدفون Wirecutter را مورد آزمون قرار دادیم. در این میان، از تست قبلی خود بهترین هدفون ها را آزمایش کردیم، همچنین 44 مدل جدید را نیز تست کردیم، که تمامی تست ها تحت نظارت متخصصان صوت شناسی بود. در نهایت 11 مدل را انتخاب کردیم که برای تست دویدن و شنا انتخاب شدند.

به مدت نیم ساعت با هر هدفون دویدیم و با هدفون های شنا نیز شنا کردیم تا دوام آن ها را تشخیص دهیم، سپس شروع به دویدن، پریدن و ضربه زدن کردیم. سپس هدفون ها را در بخار شدید آب قرار دادیم.



انتخاب نهایی

اگر مایلید هدفون سیم دار داشته باشید، Sony MDR-AS800AP گزینه بسیار خوبی ست. باس صدای این هدفون و مقاومت آن بسیار مطلوب و محبوب بیشتر افراد است. جایگیری و ثبات آن در گوش نیز بسیار خوب است. سیلیکونی که سونی در آن استفاده کرده هم منعطف است و هم مستحکم و حس زبر و بافتگونه آن به خوبی مانع لغزش هدفون از گوش می شود.

در حین تست اجرا، MDR-AS800AP با اطمینان روی گوش قرار می گرفت و از طرفی حس زبری و آزار دهنده ای نداشت. تک دکمه ای که در حالت کنترل از راه دور و میکروفون است، عملکرد خوبی هم در تماس و هم اجرای رسانه ها از خود نشان می دهد و خود سیم نیز سبک وزن بوده و کمی شیار دار است که به کم کردن نویز سیم کمک می کند.

در مورد صدا، باس صدای MDR-AS800AP کمی کمتر است اما تن صدا های پایین را حفظ می کند و صداها را بم و آزار دهنده نمی کند. صداهای میانه گرم و غنی هستند و صدا را ملو و ریتم گیتار و باس گیتار الکتریک را بیش تر از آنچه از سایر هدفون های سیم دار شنیده بودید به گوشتان می رسانند. کمی افزایش در فرکانسهای بسیار بلند (حدود 10 کیلوهرتز) لبه یخی اضافه می کند. اما به طور کلی، تعادل و بالانس بین صداهای بلند، متوسط و پایین بسیار خوب است، خصوصاً زمانی که با رقبا مقایسه شوند.

هدفون های سیم دار و مقاوم به رطوبت با قیمتی کمتر از 50 دلار


اگر می خواهید کمترین مقدار پول ممکن را برای هدفون های ورزشی مقاوم به عرق پرداخت کنید و همچنان از خرید خود رضایت زیادی داشته باشید، یک جفت هدفون Koss Fitclips بهترین گزینه می تواند باشد. این هدفون های سبک و منعطف در حین دویدن، پریدن و بازی کردن همچنان در گوشنان باقی می مانند. می توانید براحتی با آن ها عینک آفتابی بزنید بدون اینکه طراحی قلاب مانند آن ها برایتان مزاحمتی ایجاد کند. لطفاً از خرید مدل زنانه این هدفون پرهیز کنید، چرا که عملکرد ورژن مردانه بهتر و قدرتمند تر است. شدت و قدرت صدای این هدفون از Sony MDR-AS800AP بیشتر است و این مدل قابلیت کنترل از راه دور/میکروفون را ندارد؛ اما برای پرداخت هزینه کم بسیار مناسب است.

چه در مسابقه پرداب وزنه شرکت کنید، از ارتفاع بلندی بپرید، یا فقط راه بروید، می توان گفت هدفون های Sony MDR-AS800AP یکی از بهترین هایی ست که می تواند تمامی نیاز هایتان را برطرف سازد. اکنون می توانید انتخاب بسیار خوبی داشته باشید. پس منتظر چه هستید!!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29376 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: ای تی ایران تاریخ خبر: 1394/09/11 تعداد مشاهده: 2623
کلید واژه ها: ,
سافت گذر